fredag 7 september 2007

Välkommen

välkommen till mig själv ja.
Min blogg är väl ungefär fulast i världen men det är helt ok för jag är kass på
sånnahär grejjer, även fast jag går på datanördsskola och hade datorkunskap
minst tre timmar i veckan..
dock med världens kassaste lärare vid namn elisabeth som konstant luktade
kattpiss och pratade segare än jagvetintevad och bara var allmänt störd i huvudet.
jaja det var i allafall helena som fick mig till att göra den här så nu kanske man ska
skriva ngt vettigt? nej, sånt hålls inte jag med.

Fast på tal om helena så skulle vi haft myskväll idag, men det blev inget för jag är
kass och är sjuk.
men jag hostar nästan ingenting längre och börjar känna mig bättre så imorgon
kanske det blir mys och party och såntdärnt istället. HELT BRA
och på tal om helena igen så firar vi ett årsdag imorgon, så det är väl nästan ett
måste att spendera den dagen med henne, yesmam
jaja puss på oss och godnatt, nu blir det scrubs för hela slanten!


Inga kommentarer: