måndag 24 september 2007

head over heels

var ett tag sen jag skrev men nu iallefall.

det har inte hänt mycket på sistoende, fast ändå så har det det..
helgen var bra förövrigt, fast nu såhär i eftertanke kan det likagärna dra.
jag är för trött för det här och denhär dagen har varit så kass så jag orkar
ingenting just nu. har knappt käkat ngt heller så min kropp och mitt
huvud ligger väl ungefär på samma nivå.

fick lönelappen idag i allaflal, och blev förvånad över att jag fick 1100 för
bara dom tre timmarna jag jobbade förra månaden. hur bra som helst

på fredag drar jag, amanda, malin och sara (förhoppningsvis helena med)
till göteborg. ska bli skönt med lite omväxling, örebro kan vara kasst.

nu lyssnar jag på new found glorys head over heels cover och man blir
ju säkert inge sugen på donnie darko när man hör den? nejnej
jo, så nu blire den filmen.

och nu äre höst så jag bjuder på denhär bilden från förra foto A lektionen.

Inga kommentarer: