onsdag 12 september 2007

15 step

" you used to be alright, what happened?"

Alltså, sug kuk! Ah, det ordet har varit på min hjärna hela veckan
och i sällskap med amanda boman är väl inte det ngt ovanligt.

men mest menat till er idioter som har jävla problem med att

vara er själva. Seriöst, jag fattar inte grejjen. Palla ändra på sig

hela tiden när man är så bra redan? Jag saknar massa gamla er

och det lyckas alltid vara dom man är som tajtast med som blir

helt och hållet ngn annan, känner knappt igen er. uäh

skitsamma. Idag har varit ganska kass som vanligt fast det har

ändå inte varit en dålig dag känner jag.

Skolan var ganska ovärd dock, ingen lärare på mattelektionen så

man gjorde väl ganska så mycket ingenting precis som på förra.

Andra lektionen hade vi estet med seriöst världens damp lärare

och fick i uppgift att tolka en låt genom att göra en video till den

med en massa bilder. Jag har ju så jävla bra fantasi menar jag så

jag gjorde ju säkert hur mycket som helst... inte.

Efter skolan blev det stan som vanligt, med helena.

Vi sket i att vara nyttiga och drog till alibaba och köpte massa

feta saker som godis och muffins hur gott som helst!

Nu sitter jag här och lyssnar på Placebo, längesenlängesen.

Jag beundrar även bilden på Nils från när han var sju år som

han skickade nyss, haha sötaste ever. Faktiskt ganska lika

emelies gurra så plus i kanten på det va.

och precis nu (!) blev scrubs säsong 2 klar, så dags att borsta

tänderna och mysa ner sig i sängen? YES.


(och jag måste bara visa bilden på nils, hope u dont mind)




Inga kommentarer: