söndag 16 september 2007

just another rainy sunday

kasst väder idag fast helgen har varit helt okej faktiskt.
i fredags följde jag med malin hem till henne som vanligt, vad gjorde vi egentligen?
typ såg film och tv och nördade ungefär. sen kom pakke förbi en stund och bjussa
på pizza och öl. hur bra som helst! sen drog han vidare till krogen och jag och malin
drog ut på stan en sväng för att inhandla lite godis.
lite senare kom lillvictor och hans polare förbi och hängde lite bara. men vi var
ungefär så osociala som man kan bli så dom drog efter kanske en halvtimme.
sen la vi oss och skulle kika vingar av glas men somnade direkt.

igår, lördag alltså, så skulle malin dra hem till sin pappa i frövi och hjälpa till med
hans nya lägenhet osådära. "men carro jag tar med min dator men det är bara att
pluppa in nätverkskabeln i din dator så kan du ju sitta med den". haha, säkert
internet ville inte fungera och min mobil var död och jag var alldeles ensam och hade
så jävla tråkigt och malin drog runt tolv och skulle inte komma tillbaks förens sent
på kvällen. YES! men i allafall så städade jag en hel del i hennes lägenhet och diskade
även. bra mig. sen drog jag ner till resecentrum för att få internet på datan.
då bestämde jag träff med maria, som var alldeles för längesen vi sågs.

vi drog på stan och köpte fetheter och sedan hem till hennes bror och såg lite film.
sen ringer malin och säger att vi ska på fest i frövi. efter en masas krångel kom vi dit
till slut i alla fall. var väl helt ok, gratisdricka är alltid bra och lite trevligt folk i allafall.
har kommit fram till att alkohol gör under, jag menar till och med kalle blir trevlig
när han dricker? så är det alltid med män, ni borde vara fulla på heltid.

idag lämnade malin mig ensam igen, fast bara några timmar. sen drog jag med hem
och här är jag. måste göra klart den där jävla musikvideon, o r k a r i n t e. uäh
nej nu blir det mys med smashing pumpkins och lite städning, yessir.


Inga kommentarer: