tisdag 11 september 2007

Tisdag

Idag har varit en såndär helt vanlig dag, och jag är så jävla trött på dom.
Började med att gå upp till skolan kvart över fem, fast idag försov jag mig
till sex så skabben själv stämpel i min panna.
Till skolan och skippa idrotten för min rygg tar seriöst kål på mig, orkar inte.
Sen iväg för att ha medieproduktion, vi höll på i illustrator vilket var helt ok
för det är ju hur kul som helst, oftast.
efter skolan drar man iväg till stan som vanligt, mamma ringer, jag blir på
dåligt humör och drar hem. Kasst egentligen för jag ville se när philip och
resten skulle raila på stortorget.
I alla fall hem, ta ett glas oboy och sedan upp till sängen för att sätta sig
framför datan vilket jag fortfarande gör. Så jävla standard dag, stick bara


Men åhhhhh. Idag vill jag ge sjukt mycket med creds till hanhondendet som sa
till mig att blanda vaniljyoghurt och digestivekex. ALLTSÅ! ny kärlek
hej och välkommen till mig. Jag som tänkte fasta i minst fem veckor, synd

Min gamla och alltid kärlek slår till igen och räddar min dag som vanligt,
så jävla puss på matt skiba.



You're walking the thin line
Between here and out of control
But you kept me in mind
You got the paper cuts to prove it
And your sea sick smile
Screams sweet nausea
Seventy-six was a good year for me
It's been uphill since

Don't cry or stop to wonder why
We crashed out like thunder
On the floor or down from the ceiling
It was nice waking up next to you

And you crossed the line
Between here and out of this world
You blow my mind
Like a Colt Forty-Five everytime

Dont' cry or stop to wonder why
We crashed out like thunder
On the floor or down from the ceiling
It was nice waking up next to you

Dont' cry or stop to wonder why
We crashed out like thunder
On the floor or down from the ceiling
It was nice waking up next to you

And our sea sick smiles
Are screaming home sweet home




Inga kommentarer: