söndag 9 september 2007

kulliv oliv skitliv!

Igår åkte jag till örebro för att möta helena, var väl runt elva eller något.
vi kikade runt lite på stan, köpte onödiga grejjer och åt gott på la baguetté eller
hur man stavar det. Runt tre åkte vi till degerfors och stannade där ungefär bara
tjugo minuter, sen iväg till örebro igen för att dra iväg på fight nigt. men innan det
tjockade vi lite pizza såklart..

fight night var helt ok, kul folk, äckligt folk, men mest kul folk så det var som sagt okej.
efter fight night ville vi på party men allt blev så himla krånligt så jag och helena drog
hem istället. då tänkte vi att vi skulle ha party för oss själva eftersom vi firar ett år och
allt, men när vi väl kom hem så var vi så sjukt trötta så vi myste ner oss i sängen och
kikade film istället.

och hahahahahahaha.............. förövrigt kan det ha varit min pinsammaste kväll nånsin
filip är ett dumhuvud och hade tydligen spelat in ett samtal när jag varit så jävla dyng
på en fest nångång för ett bra tag sen. jag låter som sju och är allmänt borta i huvudet
alltså, jag vet inte vad jag ska säga, så jävla pinsam. förstår inte hur man kan vilja hålla
kontakten med mig längre ens. haha fyfan, om det är ngt som är lol just nu så är det jag.



Idag är en såndär vanlig kass söndag när verkligen allt suger och ingenting kul alls händer.
imorgon är det skola igen och jag är såååå himla pepp alltså, YES!

puss på helena för hon är så bra och mest puss för vi kan vara bäst tillsammans.










Inga kommentarer: