onsdag 26 september 2007

DO & DON'T

igår kan seriöst ha varit världens mest kassaste dag på länge
men bra ändå, för nu har jag insett lite mer vad som är värt
och inte värt. att bry sig längre är så jävla ovärt med tanke
på hur man är i andras ögon men ofta man kan låta bli att bry
sig ändå? nopes. känner mig bäst i världen förövrigt, lovar
thankyou.

idag kan suga den med. fast jag har varit duktig tjej ändå
vakande typ nio imorse av att telefonen ringde och på tal
om det, seriöst, låt mig vara
sluta ring,
sluta smsa,
sluta skriva,
sluta allt tack

iallefall så gick jag upp då och kollade på lite scrubs
sen såg jag hur förjävligt det såg ut i rummet, eller det har jag
väl sett i en vecka nu men idag tog jag tag i det iallefall.
och så passade jag på att flytta om. blev väl bra
sen har jag färgat håret. tappat massa med. skit kul

men på tal om värda och inte värda grejjer så är malin en sån
jävla värd person. puss och tack
fyfan vad jag längtar till fredag då vi drar till gbg så man kan
komma in på andra tankar. yess






Inga kommentarer: