söndag 27 januari 2008

ladediada!




hej hopp nu är klockan 03:27 och jag har inget bättre för mig än att skriva lite här.
jag har blivit otroligt aktiv här haha men jag orkar inte nörda på något annat ställe så jaja


min helg har otroligt nog varit brabrabrabrabra jättebra!

idag runt två åkte jag in till stan med pappa och köpte lite kläder och onödigt trams oså fixade vi en
adapter eller hur det stavas och heter så jag kan ladda min kamera så nu funkar den igen! mest bra.
sen fika vi osådär. senare på kvällen åkte heeeela familjen utom susanna in till laxå och bowlade
jag är så himla bäst för jag ägde alla mest i världen och tog hem segern :) dock ägde min bror sönder
mig på gutiar hero nyss så det jämnar väl ut sig kanske. haha

i alla fall sen runt elva kanske drog jag till gymmet och var lite hurtig sen bastade jag i timmar och det
var det skönaste på länge. bäst värre att dom fixat massa boxningsgrejjer dit typ skönast. sen också
en såndär stor boll haha man ska göra lagomtroliga övninar på den. aja imorgon blire bio iaf! mest mys.


träffa förövrigt två av mina gamla favvokillar från central.. åh, trot eller ej men jag saknar faktiskt
den skoltiden ibland. aja det gjorde min dag massa bättre i alla fall. puss på idag oså iaf!
nu ska jag se någon film som jag inte minns vad den hette men något med attic ivarjefall. godnatt.

Inga kommentarer: