tisdag 22 januari 2008

tisdag


idag var jag sämst i världen och lyckades försova mig när jag ville till skolan. vi skulle ju curla och allt
och kevin med, man vill ju inte missa en sekund med han haha. sen skulle jag fikat med tove med kasst värre
att det bara går två bussar härfrån på förmiddagen. jag hatar att bo här.

i alla fall så vaknar jag runt tolv och mamma blir helt förvånad av att se mig hemma när hon gått runt
här uppe och såg mig sova imorse? tydligen inte. aja jag har spelat guitar hero som vanligt och man
får ju lust att döda av det spelet, skitspel. sen har jag suttit i phosthop i flera timmar för jag skulle
försöka få till nån bild av dom jag och malin tog till en uppfigt, kul att alla blir kassa men såhär blev
det i alla fall och den får duga för imorgon ska dom vara inne ( vi har bara två bilder ) yes lyckat.
det är till dom sju dödssyndera för dom som undrar.



men imorgon har vi sovmorgon till tolv ungefär för vi har ingen matte, men malin och jag ska till
skolan i alla fall för att fota, bra som vi är! på fredag är vi tydligen lediga om vi är klara med våran
NTF-film, och jag tror min grupp är klar med den så skönt! nu ska jag fortsätta städa tjingeling.

Inga kommentarer: