torsdag 6 mars 2008

Animal Kingdom

wopidoo.
idag är en glad dag!

bäst väder och allt känns bra även fast de bara ungefär är fem av miljontalssaker som är bra egentligen
men de braiga överväger de dåliga idag i vilket fall.

igår mös jag med emelie vi färga hår oså, åt massa som vanligt.
imorse hade vi foto åkte in till stan i bästa vädret. ge mig mer värme bara nu
efter skolan blev de åka till ikea och fika med emelie och helena :) himla bra.

min bussresa hem var HEMSK! skojar inte, var kissnödig ända från 17:00 när vi åkte
från ikea in till stan, min buss gick hem vid 18:30 oså var jag hemma runt kvart i 8.
aja nu är jag tröttast men jag måste städa vilket jag inte har ork till sen duscha medvilket
jag inte heller har ork till.

imorgon äre millencolin open som gäller och ööööl! gemignu. det blir bäst


Inga kommentarer: