onsdag 23 januari 2008

heath ledger

buu.

just nu sörjer jag. skitvärld. mina drömmars man har dött och jag fick inte ens ta på han innan han dog?
det stog verkligen på min måste-göra-innan-jag-dör-lista. den låg tilloch med på min top 10. åh, sämst
så imorgon planerar jag att ha en heath ledger dag och bara se massa filmer med han.
det jag hoppas på nu är att han återuppstår fast i en ny kropp.. eler han får gärna se likadan ut, vara runt 20
bo här i hasselfors helst i det gula huset tio meter härifrån. han måste dock ha kvar sin röst, sen är jag nöjd :) orka dö som 28åring föresten? och när man har en treårig dotter med.
kasst värre.




1 kommentar:

Anonym sa...

Han har redan återuppstått i mig, fast i form av Jokern.

Nah, men det suger verkligen. Jag kände inte till honom så mycket innan han blev castad som Jokern, men på de senaste månaderna finns det ingens verk som jag uppmärksammat så mycket som hans - och därför slog den en extra hårt när beskedet kom. RIP