onsdag 19 mars 2008

Okkervil River


isomnia? nehe..

helt rastlös för alla är så tråkiga så jag skriver här lite, men jag orkar inte skriva om min helg.
men den var i alla fall bäst med emelie, & nu har hon lämnat mig för spanien i en vecka.
kul att alla lämnar mig, malin åkte igår med. aja, tur i alla fall att jag faktskt har mer folk
att umgås med. skule vara okej om jag fick jobba lite med, fast det behvöer jag knappt för jag
kommer få en massa pengar snart ändå ^^ . då blir det kamera + alla festivalbiljetter + en ny garderob vore ok.

jag ljög lite nyss, nils är faktiskt inte tråkig! han räddar jämt alla mina nätter och inatt är jag mest tacksam
för det för det behövdes mest. tur att någon har lika bäst musiksmak som mig iallefall.
har föresten börjat kolla om på OC och jag hade nästan glömt hur bra det var. bara för det så lyssnar
jag på coldplay nu vilka jag aldrig gillat innan dom hade med fix you i OC. jaja PUSS



ny kärlek.

" And I really miss what really did exist
When I held your throat so tight
And I miss the bus as it swerved from us
Almost came crashing to its side"

Inga kommentarer: