onsdag 24 oktober 2007

sug kuk

förlåt men jag är på så sjukt dåligt humör just nu, <3 alla folk, verkligen.
roliga saker jag fått höra idag osv. jag blir såååå glad av er PUSS
är så jävla trött på alla just nu om jag ska vara ärlig, men mest på mig själv kanske
verkligen ingenting går som jag vill längre, ingenting. idag har varit värsta dagen
på länge. åh knrgjkrnvjke skjut mig. och så funkar itne king.com nu heller, jälva skitgrej.

jag har inte ens ngt vettigt att skriva, det har jag iofs aldrig
tror kanppast de är ngn som läser dehära ändå. helena kanske
på tal om helena så saknar jag henne mest

på fredag har vi bestämt att åka till bålsta till cattis tess och gänegt men bra som jag är
så har jag lyckats bli magsjuk. YES! hoppas jag mår bättre imorn. skulle va himla kul å komma iväg dit


äsch. nu funkar king.com igen, så hejrå.





Inga kommentarer: