onsdag 10 oktober 2007

. I N R A I N B O W S .



ja herregud alltså, det här var precis det jag behövde och för er som inte fattar så har
radiohead släppt en ny skiva, in rainbows och ja, så sjukt bra!
det bästa är tycker jag, den nya låten Faust Arp.. thom skrev dehära i deadairspace för ganska
jättelängesen och jag fastande och nu är det en låt.
det är underbart, så bra så bra så bra är den!

"wakey wakey
rise and shine
its on again off again on again
watch me fall like dominoes
in pretty patterns"





jag har inte så mycket mer att skriva
eller jo,

igår var jag hos tandläkaren och jag ska ta ut min tandställning nästa månad, skönt, känns UNDERBART!
jag har liksom inte skrattat öppet sen jag gick i 6an eller ngt sådant för jag skämdes för min tänder
ska som sagt bli väldigt skönt.


jag vill ha fredag nu nu och nu. min helg ser ut att bli bra.
men bara softa dagar kvar i skolan ändå, imorgon är det foto och på andra lektionen spelar vi in film
och på fredag spelar vi in film igen, eller ja film och film, "showcase". ska bli kul

Inga kommentarer: