måndag 5 januari 2009

02:41



Paxad
kille. Bra film förövrigt.


Och jag då?
Jag är sju
k, eller var i alla fall. Bättre nu.
Lite småkasst med tanke på att jag hade planer.
Sen att det är 17 minus ute vil
ket tar bort peppen från en att vilja
gå ut och gå och röra på fläs
ket är väl inget plus heller direkt..
seriöst, s
ka man palla det här vädret i vadå, typ tre månader till eller?
Med andra ord har jag legat i antingen sängen eller soffan hela dagen.
Mamma och jag glodde precis
kanske två av världens sämsta filmer..
The Cry och Shar
k in Venice.. pinsamt dåliga faktiskt.

Imorgon blir det bio med Malin och Sara.
Ingen aning om vil
ken men det blir mys i alla fall!

Jag somnade förövrigt runt tio imorse, och gic
k upp fem förut.
Så inatt blir det flat-natt, haha.. nej men Summer of Love och L-word har jag laddat med.

Inga kommentarer: