onsdag 31 december 2008

satan i gatan


Ja, men helvete vad irriterande det börjar bli att inte kunna sova
eller bli trött överhuvudtaget. Fast där ljög jag lite, lite trött är jag
men inte fan kan jag sova för det. Så vad gör man?
Jo, jag sitter på denna sidan och nästan drän
ker mig själv i mitt egna
saliv av salighet typ.. jävel och himmel och pann
kaka vad goda recept
jag har hittat. Jag menar,
kolla in det här receptet liksom?
Marianne är väl världens godaste godis typ, efter rollo.
Mhm, en vac
ker dag när jag inte är fet som en ko ska jag baka muffins.
Intressant info. Eller så
kan jag baka till min familj, det är jag rätt bra på.
Lyc
ka till att kunna hålla min mun stängd framför marieannemuffins.


Idag har jag gått runt på marieberg i timmar, helt värdelöst.
Fast jag fic
k träffa emelie en snabbis så det var värt. Sen till stan och
träffa mallan, oc
kså värt. Inhandlade lite småbehövliga saker för närma
800 spänn. Nu har jag 800
kvar att leva på, i evigheter.

Imorgon är det nyårsafton och den firas i Örebro.
Jag drar med Malin till Jullan där det blir förfest sedan vidare till jagvetintevart.
Det
kan bli intressant. Det skulle ju vara svinkul att fira den med Sara och Amanda med!
Sen har jag fixat min nyårspuss.

Gott nytt år

Inga kommentarer: